OBCHODNÍ PODMÍNKY
VÝBĚR ZBOŽÍ, OBJEDNÁVKA
- všechno zboží je standardně vedeno skladem
- dokončení objednávky Vám přijde poděkování s potvrzením přijetí objednávky, a to na Vámi uvedený e-mail
- při objednání z eshopu Vám formulář nabídne:
- jsem nový zákazník (nakupuji zde poprvé) – vyplníte svůj email, zadáte heslo a opíšete kód z obrázku,
- jsem registrovaný zákazník (již jsem zde nakupoval) – vyplníte svůj email a zadáte heslo.
DODACÍ PODMÍNKY
- dodací lhůta objednaného zboží je zpravidla do 5 pracovních dnů
- v případě, že z různých důvodů bude dodací lhůta delší, či nebude v dohledné době možné vyřídit objednávku celou, budeme Vás o tom informovat a na základě naší dohody tuto objednávku vyřídíme či zrušíme
- objednané zboží Vám doručí přepravní společnost Toptrans.
- Způsob platby: nabízíme Vám dva druhy platby, tj. na dobírku, nebo předem na bankovní účet. Dále je možná platba v hotovosti při osobním převzetí zboží v sídle naší firmy (platební karty příjímáme).
- Při zvolení způsobu – předem na bankovní účet – Vám zašleme emailem zálohovou fakturu, na které je uvedeno číslo účtu a variabilní symbol. Zboží odešleme až po připsání celé částky na náš bankovní účet.
- Cena přepravného:
- Toptrans na dobírku 267 Kč s DPH
- Toptrans platba předem na bankovní účet 242 Kč s DPH
- Při objednání zboží v hodnotě nad 5000 bez DPH Kč je dopravné zdarma, platí se pouze doběrečné 25 Kč vč. DPH.
- Zboží do zahraničí na dobírku nezasíláme, požadujeme platbu předem na účet.
- V ceně přepravného je zahrnuto poštovné i balné, žádné další poplatky neúčtujeme.
- před doručením budete kontaktováni telefonicky (případně prostřednictvím SMS) - lze dohodnout i doručení na jinou adresu (zaměstnání, ...). Zásilku může převzít i náhradní příjemce starší 18 let
- nebude-li zásilka na první pokus doručena, zanechá řidič na Vaší adrese písemnou zprávu a doručí zásilku následující pracovní den
- kupující je povinen dodanou zásilku před převzetím prohlédnout a zkontrolovat její stav. Pokud kupující zjistí viditelné poškození obalu (roztržení apod.), doporučujeme vyžádat si od řidiče sepsání zápisu o škodě, případně zásilku odmítnout.
VRÁCENÍ ZBOŽÍ
- veškeré zboží zakoupené v našem internetovém obchodě můžete vrátit do 14 dnů od jeho převzetí
- zboží nám zašlete jako cenný balík (nikoliv jako dobírku) na naši fakturační adresu a to včetně kopie prodejního dokladu a řádně vyplněného reklamačního lístku dodaného se zbožím
- bude-li zboží včetně obalu v pořádku, tj. bez zjevných známek jakéhokoli opotřebení či poškození, obratem zasíláme kupní cenu zboží na Vámi zadaný účet
- náklady na poštovné, spojené s vrácením zboží nese zákazník
OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
- osobní údaje zákazníků jsou zpracovávány v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, v platném znění
OSTATNÍ
- všechny ceny uváděné v našem internetovém obchodě jsou zobrazovány včetně DPH
UPOZORNĚNÍ
- každá objednávka je závazná (Občanský zákoník § 544-545, zákon č. 40/1964 Sb) dle našich obchodních podmínek. Pokud nebude objednávka zaslaná na dobírku zákazníkem vyzvednuta, bude požadováno uhrazení vzniklých nákladů na odeslání zboží a manipulační poplatek (tzv. smluvní pokuta) ve výši 300,- Kč. Odesláním objednávky souhlasíte s našimi obchodními podmínkami a smluvní pokutou v této výši. Upozorňujeme, že veškeré nesplacené pohledávky (neuhrazené smluvní pokuty), budou postoupeny společnosti Čes.inkasní a factoringová spol.,s.r.o. k vymáhání včetně všech nákladů s tím spojených.
COPYRIGHT
- webové stránky, jejich jakákoli část, obrázky produktů, technické popisy, design webových stránek, grafické rozvržení systému jsou naším duševním vlastnictvím a nesmí být bez našeho souhlasu žádným způsobem zkopírovány nebo jinak využity. V případě porušení této právní doložky se vystavujete nebezpečí dle § 121/2000 Sb.
Reklamační řád
ZÁRUKA A REKLAMACE
- případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem
- na veškeré námi nabízené zboží je poskytována záruka v zákonné lhůtě
- reklamované zboží nám zašlete jako cenný balík (nikoliv jako dobírku) na naši fakturační adresu a to včetně kopie prodejního dokladu a řádně vyplněného reklamačního lístku dodaného se zbožím
- v nejkratším možném termínu budete kontaktováni naším reklamačním oddělením, které Vás bude informovat o způsobu řešení reklamace
- bude-li Vaše reklamace vyhodnocena jako neoprávněná, zboží Vám bude vráceno zpět formou dobírky na Vaše náklady
NÁROK NA REKLAMACI SE NEVZTAHUJE NA:
- opotřebování zboží z povahy produktu běžného užívání a opotřebování časem
- škody na zboží z neobvyklého používání nebo škody zaviněné uživatelem
EET
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.